Akcijos mažėja, todėl atsiranda reali galimybė sudaryti sandorį.
Investuoti ne visada yra racionalu. Atrodo logiška, kad norite nusipirkti akcijas, kurios auga. Tai reiškia, kad jam sekasi gerai ir yra pagrindo pasitikėti savo ateities potencialu. Kartais taip reikia eiti.
Tačiau jei akcijos jau demonstruoja didelį prieaugį, tai gali reikšti, kad jos pasiekė aukščiausią tašką. Ir atvirkščiai, mažėjančios akcijos gali būti raktas į sėkmę investuojant su atšokimu. Tai gali būti rizikinga strategija, nebent yra pagrįstų priežasčių manyti, kad tai gali sukelti stiprų sugrįžimą.
Kai akcijos, turinčios visas priežastis pranokti, smunka, tai yra galimybė. Ulta Beauty (ULTA -0,43 %) yra fantastiškos akcijos, kurios paprastai lenkia rinką ir turi neįtikėtiną ateities potencialą, tačiau šiais metais jos sumažėjo 19%. Štai trys priežastys, kodėl verta jį nusipirkti dabar.
1. Diferencijuotas modelis
Pažeisdama visas taisykles „Ulta“ įsitraukė į galingą kosmetikos verslą. Ji sujungia prabangos ir masinius prekių ženklus, o tradicinė sąranka tuos du segmentus suskirstė į visiškai skirtingas rinkas. „Ulta“ vadovybė pripažino, kad pagrindinės „grožio“ entuziastų parduotuvės iš abiejų šių segmentų ir kad jas siūlyti po vienu stogu buvo neišnaudota galimybė. Teigiama, kad 66% pirkėjų yra šie entuziastai ir jie sudaro 83% visų pardavimų.
Kitas būdas, kaip jis išsiskiria, yra tai, kad siūlo paslaugas. Kiti prekių ženklai valdo panašius modelius: prabangūs prekių ženklai parduodami universalinėse parduotuvėse, o masiniai prekių ženklai parduodami vaistinėse ir prekybos centruose. Daugelis prekių ženklų turi tiesiogines fizines parduotuves, neseniai įvykusias kosmetikos pasaulyje, o šiandien dauguma prekių ženklų turi ir skaitmeninius tiesioginius vartotojui kanalus. Nė viena iš šių sąrankų nėra palanki paslaugų teikimui taip, kaip yra didelės Ulta parduotuvės, o paslaugos yra pagrindinis jos modelio elementas. Žmonės, kurie kreipiasi dėl paslaugų, pavyzdžiui, plaukų ar nagų dizaino, daug labiau linkę išeiti su produktais. Tai smagračio efektas, lemiantis didesnį lojalumą ir didesnius pardavimus.
Šiandien Ulta prekiauja šimtais prekių ženklų įvairiose demografinėse grupėse, be savo prekių ženklų, kad galėtų pritraukti šį klientą, o lojalūs grožio išlaiduotojai yra pagrindinė jos rinka. „Ulta“ turi 1 375 parduotuves visoje šalyje ir sėkmingai pradėjo diegti parduotuves parduotuvėse pasirinktose vietose. Tikslas vietos.
2023 m. pabaigoje jame buvo 43 milijonai narių, ty 3 milijonais daugiau nei 2022 m., o šie nariai sudaro neįtikėtinus 95 % pardavimų. Tai suteikia Ulta milžiniškų duomenų, kuriuos galima naudoti kuriant darbotvarkę, ir galimybę suprasti bei patenkinti paklausą.
2. Nesupainiokite jo pelningumo
Vienas iš veiksnių, lėmusių „Ulta“ akcijų nuosmukį, yra didelė veiklos marža. Ulta infliacijos spaudimą jaučia įvairiais būdais; 2024 m. pirmąjį fiskalinį ketvirtį, pasibaigusį gegužės 4 d., pardavimai išaugo 3,5 % nuo 2,6 mlrd. USD pernai iki 2,7 mlrd. Pelnas vienai akcijai (EPS) sumažėjo nuo 6,88 USD pernai iki 6,47 USD šiemet, o veiklos marža sumažėjo nuo 16,8% iki 14,7%. Vadovybė apskritai sumažino savo perspektyvas.
Svarbu nepamiršti, kad „Ulta“ neturi jokios skolos ir sukuria nuolatinį laisvą pinigų srautą. Tai yra teigiamos savybės, reiškiančios, kad ji negresia finansinio pavojaus ir veikia efektyviai. Pelningumo sumažėjimas yra išorinių veiksnių pasekmė, o įmonė išgyvena sudėtingą laikotarpį.
Visos įmonės susidurs su iššūkiais skirtingu metu. Investuotojai neturėtų panikuoti parduoti dėl sudėtingo ketvirčio ar net kelių. Jei investicijų baigiamasis darbas nepažeistas, o vadovybė veiksmingai susidoroja su trumpalaikiais žagsėjimais, likimas galiausiai jums atlygins.
Naujiems investuotojams iššūkiai gali sukurti pirkimo galimybę. Skaityk.
3. Purvo pigi kaina
Už dabartinę kainą „Ulta“ prekiauja labai pigiai išankstinis 1 metų kainos ir pelno santykis Jaunesnių nei 14 metų kartotinis. Tai yra pigus sandoris, atsižvelgiant į Ulta potencialą.
Tai yra vertybinio investavimo principas. Vertės investuotojai ieško akcijų, kurios gali būti neįvertintos ir greičiausiai padidės, kad atitiktų tikrąją jų vertę.
„Ulta“ yra gerai valdoma įmonė, turinti ilgalaikį konkurencinį pranašumą dėl savo išskirtinio modelio, skirto grožio entuziastams. Prekiaujama su nuolaida, o dabar puikus laikas pirkti akcijas.
Jennifer Saibil neturi pozicijų nė vienoje iš paminėtų akcijų. „Motley Fool“ turi pozicijas ir rekomenduoja „Target“ ir „Ulta Beauty“. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.