Kalbant apie generatyvųjį dirbtinį intelektą (AI), viena įmonė, kuri buvo programinės įrangos priešakyje, yra Adobe (ADBE -8,47 %). Bendrovė pridėjo daugybę su AI susijusių funkcijų tiek savo Creative produktų linijoje, kaip „Photoshop“, ir „Acrobat“ vadovaujamą „Document Cloud“ verslą.
Nors bendrovė matė tam tikrą AI naudą, akcijos patyrė smūgį po bendrovės fiskalinių trečiojo ketvirčio rezultatų. Dabar jis sumažėjo apie 10% per metus. Pažvelkime atidžiau į naujausius bendrovės rezultatus ir pažiūrėkime, ar akcijos vis dar yra DI nugalėtojos kelyje.
Tvirtas augimas, bet nurodymai nuvilia
„Adobe“ trečiojo ketvirčio fiskalines pajamas puikiai padidino 11% iki 5,41 mlrd. USD, o tai viršijo įmonės orientacinį diapazoną nuo 5,33 mlrd. Tuo tarpu pakoreguotas pelnas vienai akcijai (EPS) išaugo 14% iki 4,65 USD, o tai viršija bendrovės 4,50–4,55 USD prognozes.
Skaitmeninės žiniasklaidos segmento pajamos išaugo 11% iki 4 mlrd. Segmente „Creative“ pajamos išaugo 10% iki 3,19 mlrd. USD, o „Document Cloud“ pajamos išaugo 18% iki 807 mln. USD. Kūrybinių pajamų augimą bendrovė įvertino už naujas prenumeratas, kurias paskatino domėjimasis dirbtinio intelekto funkcijomis, tokiomis kaip generatyvus užpildymas „Photoshop“. Tuo tarpu „Document Cloud“ įmonė teigė, kad jos AI balso asistentas, kelių dokumentų palaikymas, PDF bendradarbiavimas ir pokalbiai su balsu „Android“ įrenginiuose padėjo paskatinti įsitraukimą.
Skaitmeninės patirties segmento pajamos išaugo 10% iki 1,35 mlrd. USD, o skaitmeninės patirties prenumeratos pajamos išaugo 12% iki 1,23 mlrd. USD. Bendrovė teigė, kad sparčiai auga jos „Adobe Experience Platform“ (AEP), taip pat „Adobe Experience Manager“ ir „Workfront“.
Bendrovė užfiksavo 504 mln. USD naujų skaitmeninių laikmenų metinių pasikartojančių pajamų (ARR), o ketvirtį užbaigė skaitmeninės žiniasklaidos ARR su 16,76 mlrd. USD.
Žvelgiant į ateitį, „Adobe“ prognozuoja, kad ketvirtojo ketvirčio fiskalinės pajamos sieks nuo 5,5 iki 5,55 mlrd. USD, o tai reiškia nuo 9% iki 10%. Numatyta, kad skaitmeninės žiniasklaidos segmento pajamos sieks nuo 4,09 iki 4,12 milijardo JAV dolerių, o skaitmeninės patirties segmento pajamos – nuo 1,36 iki 1,38 milijardo dolerių. Ji prognozavo pakoreguotą EPS nuo 4,63 USD iki 4,68 USD.
Tačiau ši didžiausia problema buvo bendrovės prognozė, kad ketvirtį naujos skaitmeninės žiniasklaidos ARR sieks apie 550 mln. Praėjusių metų ketvirtąjį ketvirtį bendrovė sugeneravo 569 mln. USD naujų skaitmeninių laikmenų ARR, todėl tai būtų sulėtėjimas ir ateityje gali sumažėti pajamų augimas. „Adobe“ teigė, kad mažesnę naują ARR prognozę lėmė laiko problemos, pvz., „Kibernetinis pirmadienis“ patenka į kitą šių fiskalinių metų ketvirtį.
Metrika | Fiskalinė ketvirtojo ketvirčio prognozė |
---|---|
Pajamos (milijardais) | 5,50–5,55 USD |
Skaitmeninės medijos segmento pajamos (milijardais) | 4,09–4,12 USD |
Skaitmeninės patirties segmento pajamos (milijardais) | 1,36–1,38 USD |
Koreguotas pelnas vienai akcijai | 4,63–4,68 USD |
Skaitmeninės žiniasklaidos grynasis naujas ARR (milijonais) | ~550 USD |
Ar akcijos taps AI nugalėtoju?
Savo uždarbio skambučio metu bendrovė pabrėžė ir būsimas AI naujoves, ir būdus, kaip jos padėti skatinti augimą tiek rinkodaros, tiek pajamų gavimo požiūriu.
Naujovių srityje „Adobe“ kreipiasi į vaizdo įrašus. Ji aptarė naujus „Firefly“ vaizdo įrašų modelius. Bendrovė neseniai peržiūrėjo būsimą pasiūlymą, kuriame bus tokios funkcijos kaip tekstas į vaizdo įrašą, galimybė pašalinti objektus iš scenų ir išlyginti perėjimus.
Pinigų gavimo srityje „Adobe“ šiuo metu naudoja kredito modelį ir teigė, kad bendras suvartojamas kreditas didėja. Tačiau ji taip pat teigė, kad stebi, kaip vystosi generuojamųjų kreditų ekonomika, ir ieško alternatyvių galimybių, pavyzdžiui, siūlo aukščiausios kokybės AI prenumeratos planus. Geresnė pajamų gavimo strategija turėtų padėti paskatinti įmonės augimą.
Tuo pačiu metu ji linkusi į AI rinkodarą, ypač su savo „Express“ produktais, kurie labiau skirti asmenims ir nekūrybingiems profesionalams, kad padėtų jiems sukurti tokius dalykus kaip vizualiai stulbinantys socialinės žiniasklaidos įrašai ir skrajutės. Tai puiki nauja potenciali įmonės augimo sritis.
Vertinimo požiūriu „Adobe“ šiuo metu prekiauja pagal išankstinį kainos ir pelno (P/E) santykį, kuris kitų metų analitikų skaičiavimais yra 26, o kainos ir pardavimo (P/S) kartotinis iš 10. Tai gana teisingas įvertinimas programinės įrangos kaip paslaugos (SaaS) įmonė, auginanti savo pajamas mažais dviženkliais skaičiais.
Nors investuotojai galėjo būti nusivylę naujomis „Adobe“ ketvirtojo ketvirčio ARR rekomendacijomis, kibernetinio pirmadienio poslinkis, patenkantis į 2025 m. fiskalinį pirmąjį ketvirtį, tikrai gali turėti įtakos, nes bendrovės produktai pritraukia daug mėgėjų ir individualių kūrėjų. Nebūčiau per daug susirūpinęs šiuo skaičiumi, o daugiau dėmesio skirčiau naujoms naujovėms ir geresnei dirbtinio intelekto pajamų gavimo strategijai. Manau, kad tai gali padidinti akcijas.
Manau, kad investuotojai gali pasinaudoti neseniai įvykusiu kainų kritimu ir nusipirkti šį DI nugalėtoją.