Atsargos „Amazon“ (Amzn -0,94%) pristatė gyvenimą keičiantį pelną investuotojams, kurie pateko pakankamai anksti. Per savo gyvenimą jis padidėjo beveik 200 000% ir 900% per pastaruosius 10 metų.
Visi kalba apie tai, ką jis veikia dirbtiniame intelekte (AI) šiandien ir kaip tai galėtų pradėti augimą pardavimui. Ar yra didžiulė ilgalaikė galimybė, tačiau ar per ateinančius penkerius metus „Amazon“ atsargos gali būti dvigubos?
Vaizdo šaltinis: „Amazon“.
Augimo vairuotojai visur
Nepamirškite, kad visuose AI hipe hype nepamirškime, kad bent jau pagrindinis „Amazon“ verslas yra elektroninė komercija, kur 2025 m. Pirmasis ketvirtis pardavimai sudarė 94 milijardus dolerių, tai sudaro daugiau nei 60% visų pajamų.
Bendrovė sulaiko JAV elektroninę komerciją ir imasi daug veiksmų, kad apsaugotų tą griovį ir išlaikytų savo dominuojančią vietą. Jos pagrindiniai nariai tikisi šios verslo dalies dėl savo būtiniausių pirkimų ir dar daugiau. Tai kontroliuoja apie 40% visos JAV elektroninės komercijos rinkos, turinti kitą aukščiausią konkurentą, „Walmart“tik maždaug 6%.
Generalinis direktorius Andy Jassy teigė, kad nors tai gali turėti įtakos nauji tarifai, pirkėjai linkę pasirinkti mažmenininkus, kuriais pasitiki, kai yra netikrumas. O didžiulė pardavėjų ir produktų asortimento bazė reiškia, kad pirkėjai greičiausiai ras reikiamus daiktus už norimą kainą jos platformoje.
Kaip įprasta, „Amazon“ pranešė, kad padidėjo pristatymo greitis per 2025 m. Pirmąjį ketvirtį, ir tai padarė daugybę savo logistikos tinklo pakeitimų, kad išlaikytų tai. Jis pasikeitė iš nacionalinio tinklo į regioninį, jis palaiko daugiau savo aukščiausių produktų arčiau daugiau pirkėjų ir naudoja AI visame savo versle, kad nustatytų greitas ir pigias pristatymo galimybes.
Bendrovė bando naujus procesus bandomojo paskirstymo centre, kuris sumažina 25% apdorojimo laiko ir eina į priekį, kad piko metu sutaupytų 25% išlaidų.
Tikimasi, kad „Statista“ duomenimis, iš viso elektroninės komercijos bus sudėtingas metinis augimo tempas (CAGR) iki 2029 m., O kaip pramonės lyderė, didžioji dalis jų nusileis „Amazon“ platformoje.
Be elektroninės komercijos, bendrovė pradėjo labai sėkmingą reklamos verslą, kuris pasitelkia neprilygstamą elektroninės komercijos platformą, skirtą vartotojams rodyti skelbimus. Dabar ji taip pat siūlo reklamos palaikomą transliacijos pakopą „Prime Video“ per savo skelbimų verslą, iki šiol su dideliais rezultatais.
Kitas technikos pasienis
Šiuo metu bendrovė mato savo didžiausias galimybes AI, kurį ji daugelį metų naudojo elektroninėje komercijoje, kad nustatytų vartotojų pageidavimus ir parodytų produktus, kurių ieško pirkėjai. Tai lemia didesnį pardavimo konvertavimą ir mažesnę grąžą, nes vartotojai randa tai, ko jie iš tikrųjų nori. Reikia to žingsnio toliau, parodant palyginimus apie kainą ir funkcijas.
Tačiau „Breakout“ segmentas yra „Amazon Web Services“ (AWS), jo debesų kompiuterijos verslas, kuris metų metus buvo neįtikėtinas augimo variklis. Ir nors per pastaruosius kelerius metus pardavimai drastiškai lėtėjo nuo procentinio augimo nuo 30 iki vidurio iki aukšto paauglių, AWS vis dar yra atsakingas už daugumą visų įmonių veiklos pajamų – 63% per pirmąjį ketvirtį. Taip pat vadovybė išleidžia savo generatyvų AI verslą, kurį, jos manymu, yra ateities banga.
AI operacija jau yra kelių milijardų dolerių vertės verslas, tačiau vadovybė mato, kad ji kyla daug didesnė. Kadangi technologija tampa standartine visų programų kūrimo komponentu, daugiau verslo klientų turės patekti į debesį, kur vyksta didžioji dalis programos.
„Amazon“ turi „Cloud Services“ lyderį, kuriame yra 30% rinkos, ir tai turėtų paskatinti AWS, be to, kad sprogs kaip savo verslą.
Kaip aukšta gali būti „Amazon“ atsargos?
Darant prielaidą, kad akcijos išlaiko savo dabartinį vertinimą, padidėjimas, padvigubėjęs, tai reiškia, kad pajamos padvigubina. Norėdami padidinti pajamas per penkerius metus, ji turėtų padidinti pardavimus tik 6%CAGR, tai yra mažesnė už dabartinį augimą.
Ne tik įmanoma, kad atsargos per ateinančius penkerius metus padvigubės, bet ir gali tai padaryti dar greičiau, jei jos CAGR yra didesnis nei 6%, arba jei jo vertinimas padidėja. Akcijos prekiauja 35 kainų ir pajamų santykiu (P/E), arti savo žemiausiu atveju, suteikiant vietos tam tikram vertinimo išplėtimui. Bet kokiu atveju „Amazon“ atrodo kaip tvirtas lažybas augimui per ateinančius penkerius metus.
Johnas Mackey, buvęs „Whole Foods Market“ generalinis direktorius, „Amazon“ dukterinė įmonė, yra „Motley Fool“ direktorių valdybos narys. Jennifer Saibil užima pozicijas „Walmart“. „Motley“ kvailys yra pozicijos ir rekomenduoja „Amazon“ ir „Walmart“. „Motley“ kvailys turi atskleidimo politiką.