Sužinokite, kaip „Coca-Cola“ antrąjį ketvirtį įveikė analitikų tikslus ir kaip ji planuoja išlaikyti tempą.
Gaiviųjų gėrimų milžinas Coca-Cola (KO 0,29 %) anksti antradienio rytą pranešė antrojo ketvirčio rezultatai, stabdydami bendras Wall Street prognozes. Coke'o vadovybė pateikė ryškių spalvų komentarus uždarbio skambutis.
„Coca-Cola“ akcijos trumpam pakilo nuo šios naujienos ir pasiekė naują rekordą per 52 savaites. Šios akcijos pakyla žemiau visų laikų rekordinių kokso kainų, nustatytų 2022 m. vasarą.
Tačiau jau per vėlu pasinaudoti trumpu antradienio kainų šuoliu. Vietoj to, būsimi „Coca-Cola“ investuotojai turėtų paklausti, ar po šios ataskaitos akcijos išlieka geras. Taigi pažvelkime į „Coca-Cola“ verslo trajektoriją giliau.
„Coca-Cola“ užklupo gatvę
Jūsų vidutinis analitikas tikėjosi, kad „Coca-Cola“ pajamos per metus sumažės maždaug 2% iki 11,76 mlrd. Koreguotas pelnas buvo numatytas maždaug 0,81 USD už akciją, palyginti su 0,78 USD už akciją prieš metus. Tačiau „Coca-Cola“ pardavimai išaugo 3% iki 12,36 mlrd. Apačioje pelnas sustojo ties 0,84 USD už akciją.
Įkvėpta gerų rezultatų, vadovybė padidino visų fiskalinių metų pajamų prognozę. Nesiekiama, kad 2024 m. organinis pajamų augimas siektų maždaug 9,5 %, palyginti su 8,5 % pirmojo ketvirčio ataskaitos analizėje.
Tai įspūdingas pasirodymas, bet kaip koksas pribloškė analitikus?
Analizuojant stebinantį „Coca-Cola“ pajamų augimą
„Coca-Cola“ generalinio direktoriaus Jameso Quincey žodžiais tariant, bendrovės „strategija visoms oro sąlygoms veikia“.
Kitaip tariant, kol kas rinką slegiančioje verslo gėrimoje kol kas nėra naujo revoliucinio ingrediento. Ji naudojasi tuo pačiu verslo modeliu, kaip ir visada, naudodama pasaulinio lygio franšizės išpilstymo partnerių sistemą, kad platintų savo gerai žinomus gaminius visame pasaulyje.
Pavyzdžiui, greitą atsigavimą po švelnaus pardavimo laikotarpio didžiulėje Indijos rinkoje paskatino klasikiniai prekių ženklai Fanta ir Sprite. Filipinus paskatino pertvarkytas išpilstymo tinklas ir dėmesys mažesniems, pigesniems sodos buteliams. Pigi taktika taip pat padarė stebuklus per hiperinfliacijos krizę Nigerijoje.
Jei šiame įvairaus buitinių gaminių derinyje buvo žvaigždžių atlikėjas, tai Coca-Cola Zero Sugar. Šiuolaikinės dietinės kokso gamybos apimtys antrąjį ketvirtį išaugo 20 % per metus. Reaguodama į tai, bendrovė plečia matomą Coke Zero rinkodarą, kad išlaikytų pagreitį.
„Mūsų portfelio galia, sustiprinta unikalių mūsų sistemos galimybių, yra aiškus pranašumas”, – sakė Quincey. „Kiekvieną dieną vartotojai mėgaujasi maždaug 2,2 milijardo mūsų produktų porcijų, o tai reiškia, kad kasmet pagaminama apie 800 milijardų porcijų. Toks mastas suteikia mums unikalių įžvalgų apie vartotoją, o tai padeda geriau pritaikyti pasiūlymus.”
AI ir naujų strategijų priėmimas
Dabartinė „Coca-Cola“ sėkmė gali būti tvirtai pagrįsta jos tradicinėmis vertybėmis ir pranašumais, tačiau tai nereiškia, kad bendrovė ilsisi ant raudonų ir baltų laurų.
Kaip minėta aukščiau, įmonė greitai pritaiko savo platinimo strategiją prie pasaulinių ir vietinių rinkų realijų. „Coke“ taip pat bando suasmenintus pranešimus mažmeninės prekybos centrams, kur dirbtinio intelekto (AI) sistemos analizuoja vietinius pardavimo duomenis, kad sukurtų pritaikytą siūlomų produktų ir kiekių sąrašą.
„Pradiniai bandymai rodo, kad mažmenininkai, kurie gauna pranešimus, yra daugiau nei 30% labiau linkę pirkti rekomenduojamus [products]dėl to mūsų mažmenininkai ir sistema padidina pardavimus“, – sakė Quincey. „Mes tik brėžiame, kas įmanoma, ir imamės veiksmų, kad išnaudotume galimybes.
Warreno Buffetto meistriška Coca-Cola dividendų strategija
Pagrindinis investuotojas Warrenas Buffettas 1988 m. rudenį nusipirko savo pirmuosius 25 milijonus „Coca-Cola“ akcijų. Berkshire Hathaway (BRK.A -0,56 %) (BRK.B -0,45 %) nuo to laiko nei pirko, nei nepardavė nė vienos iš tų 200 mln. Akcijos pasidalijo keturis kartus ir bendras santykis buvo 16 už 1, tačiau Buffettas tiesiog išlaikė gautas 400 mln. Užuot reinvestavus dividendus į daugiau kokso akcijų, Iš šių išmokų Berkshire uždirba apie 776 mln. USD metinio grynųjų pinigų pelno.
Buffetto ilgalaikė laikymo strategija šiuo atveju daro stebuklus. 1998 m. „Coca-Cola“ metinės išmokos išaugo iki 1,20 USD už akciją. Tų metų pabaigoje išmokos davė maždaug 3,1% pelną, remiantis tuo metu buvusia 38 USD už akciją kaina. Dabar metiniai dividendai pasiteisina efektyvus derlius 81 % nuo pradinės Buffett investicijos. Atminkite, kad pakoreguota „Coca-Cola“ akcijos kaina siekia 2,38 USD už dabartinį stulpelį.
Taigi „Coca-Cola“ yra tvirta dividendų mokėtoja, o tie ketvirčio čekiai finansuojami tiesiogiai iš įmonės turtingų burbulų. pinigų srautas. Laisvi grynųjų pinigų srautai šį ketvirtį siekė 3,3 milijardo JAV dolerių, o vėliau – 9,0 milijardo dolerių. Dividendų mokėjimai sudarė 8,0 mlrd. USD šio grynųjų pinigų pelno.
Laisvi pinigų srautai per metus sumažėjo 693 mln. USD, bet dėl geros priežasties. Franšizavimo projektai, tokie kaip Filipinų tinklo pertvarkymas, gali būti brangūs, tačiau jie taip pat didina ilgalaikį „Coca-Cola“ pelną ir ilgainiui turėtų atsipirkti.
Ar „Coca-Cola“ yra protingas pirkinys 2024 m.?
Dėl tvirtų verslo rezultatų „Coca-Cola“ prekiauja beveik visų laikų aukštumų, todėl ji išlieka fantastiška dividendų akcija pacientams, turintiems pajamas. Dabartinis 3 % pelnas yra gana dosnus, o šios išmokos laikui bėgant didėja, nes Coca-Cola išnaudoja daugybę verslo pranašumų, o kartu įgyvendina naujas idėjas, pvz., AI analizę.
Nors akcijos nėra itin pigios – 26 kartus didesnės pajamos ir 31 kartą didesnis grynųjų pinigų srautas, jūs gaunate tai, už ką mokate – pramonės titanas amžiams. Prireiks dešimtmečių, kol Warreno Buffetto itin veiksmingi dividendų žaidimai „Coke“ žaidime prilygs, bet jūs niekada neprarasite nė minutės miego. legendinės pajamų atsargos po pagalve arba portfelyje.
Apskritai turėtumėte apsvarstyti galimybę įtraukti Coca-Cola į savo investicijų portfelį, kad gautumėte pastovius dividendus ir nepajudinamą ilgalaikio augimo potencialą.