Technologijų milžinas nesukuria tiek daug populiarumo, kiek dirbtinio intelekto lustų gamintojas.
Abėcėlė's (GOOG 1,44 %) (GOOGL 1,89 %) akcijos per pastaruosius 12 mėnesių pabrango daugiau nei 40% ir šiuo metu svyruoja netoli visų laikų rekordų. Technologijų milžinas sužavėjo investuotojus spartėjančiu reklamos ir debesijos verslo augimu, nauju 70 mlrd.
Šie teigiami pokyčiai šiek tiek išsklaidė investuotojų susirūpinimą dėl lėtesnės Alphabet pažangos dirbtinio intelekto srityje (AI) rinką, palyginti su savo bendraamžiais, tačiau ją vis dar užgožia Nvidiakuris per pastaruosius 12 mėnesių išaugo daugiau nei 210%, nes AI greitintuvo lustų paklausa rinkoje viršijo galimybes juos tiekti.
„Nvidia“ šiais metais taip pat pirmą kartą viršijo „Alphabet“ rinkos ribą. Šiuo metu „Nvidia“ verta 3,3 trilijono USD, o „Alphabet“ – 2,2 trilijono USD. Bet ar „Alphabet“ galėtų įsibėgėti ir vėl aplenkti „Nvidia“ iki 2025 m. pabaigos?
Ar „Alphabet“ įveikė artimiausius iššūkius?
„Alphabet“ didžiąją dalį pajamų generuoja iš „Google“ reklamos verslo, kuris apima paieškos ir vaizdo skelbimus, tinklo skelbimus ir „YouTube“. Likusias pajamas daugiausia gauna iš „Google Cloud“, trečios pagal dydį pasaulyje debesų infrastruktūros platformos, taip pat „Google“ prenumeratos, platformų ir įrenginių padalinio.
„Alphabet“ pajamos 2022 m. išaugo tik 10 proc., nes susirūpinimas dėl makroekonominių perspektyvų privertė daugelį įmonių suvaldyti savo rinkodaros ir debesijos išlaidas. Bendrovė taip pat susidūrė su stipria konkurencija Meta platformos ir „ByteDance“ reklamos rinkoje, ir atrodė, kad ji kovojo prieš Amazon ir Microsoft viduje debesų rinka. Tačiau per pastaruosius metus visos trys pagrindinės „Alphabet“ veiklos rūšys vėl sušilo.
Metrika | 2023 m. I ketvirtis | 2023 m. II ketvirtis | 2023 m. III ketvirtis | 2023 m. IV ketvirtis | 2024 m. I ketvirtis |
---|---|---|---|---|---|
„Google“ reklamos pajamų augimas (YOY) | 0 % | 3 % | 9 % | 11 % | 13 % |
„Google“ prenumeratų, platformų ir įrenginių pajamų augimas (YOY) | 9 % | 24 % | 21 % | 23 % | 18 % |
„Google“ debesies pajamų augimas (YOY) | 28 % | 28 % | 22 % | 26 % | 28 % |
Bendras pajamų augimas (YOY) | 3 % | 7 % | 11 % | 13 % | 15 % |
„Google“ reklamos verslas atsigavo, nes augantys „YouTube“ pardavimai ir paieška pagrįsti skelbimai kompensavo mažėjančias skelbimų tinklo pajamas. Jo debesų augimas paspartėjo, kai buvo išleista daugiau nei tūkstantis naujų produktų ir funkcijų, ir toliau plėtojo Gemini generuojančią AI platformą.
„Google“ prenumeratų, platformų ir įrenginių segmentas taip pat pritraukė daugiau prenumeratorių. 2024 m. pirmojo ketvirčio pabaigoje „YouTube Premium“ ir „Music“ pasiekė 100 mln. pasaulinių prenumeratorių, „YouTube TV“ pasiekė 8 mln. prenumeratorių, o „Google One“ viršijo 100 mln. Šios plėtros turėtų išplėsti įmonės griovį ir sumažinti jos priklausomybę nuo skelbimų.
Abėcėlės žvilgsnis
Per ateinančius trejus metus „Alphabet“ gali turėti naudos iš kelių užpakalinių vėjų. Makroekonominė aplinka gali pagerėti, nes Fed sumažins palūkanų normas, o tai greičiausiai paskatins įmonės vėl išleisti daugiau pinigų savo reklamoms ir debesijos paslaugoms. The TikTok draudimas JAV, kuri įsigalios kitą sausį, nebent „ByteDance“ parduos savo dukterinę įmonę JAV, gali pritraukti daugiau vartotojų į „YouTube“.
Tačiau ji taip pat susiduria su sunkiais iššūkiais. Jai sunku pasiekti pažangą generacinėje AI erdvėje, kur jos pasiūlymai nėra tokie įspūdingi kaip „Microsoft“ ir „OpenAI“. Artėjantis pristatymas AppleGeneratyvi dirbtinio intelekto ekosistema gali sumažinti pajamų, kurias „Google“ uždirba iš „Apple“ įrenginių naudotojams rodomų skelbimų, sumą, net jei „Google“ kasmet moka „Apple“ milijardus dolerių, kad išliktų jos numatytoji paieškos sistema. Be to, „Alphabet“ vis dar susiduria su antimonopoliniais ir privatumo tyrimais JAV, Europoje ir kituose regionuose.
Nuo 2023 iki 2026 m. analitikai tikisi, kad „Alphabet“ pajamos išaugs 11% sudėtiniu metiniu tempu, nes jos EPS padidės 20%. Remiantis šiais skaičiavimais, kurie atrodo realistiški, palyginti su ankstesniais augimo tempais, atrodo, kad jos akcijos yra pagrįstai vertinamos 23 kartus. išankstinis uždarbis.
Jei „Alphabet“ atitiks tuos lūkesčius ir 2025 m. pabaigoje prekiauja tuo pačiu išankstinio pelno kartotiniu, jo akcijų kaina būtų pakilusi 30 % iki maždaug 228 USD, o jos rinkos kapitalas būtų padidintas iki 2,9 trilijono USD, tačiau tai vis tiek būtų mažesnė nei šiandien yra „Nvidia“ . „Nvidia“ taip pat greičiausiai toliau augs, nes plečiasi AI lustų rinka.
Nelyginkime obuolių su apelsinais
Abėcėlė ir Nvidia yra abu „Puikus septynetas” akcijų, tačiau jos veikia skirtingose pramonės šakose ir turi skirtingus verslo modelius. „Alphabet” yra svarbiausias žaidimas skaitmeninės reklamos ir debesų rinkose, o „Nvidia” yra dirbtinio intelekto ir žaidimų GPU lyderė. Taigi, užuot galvoję, ar „Alphabet” taps vertingesnė nei „Nvidia“ vėlgi, investuotojai turėtų sutelkti dėmesį į makrokomandos, konkurencijos ir reguliavimo iššūkius.
Suzanne Frey, „Alphabet“ vadovė, yra „The Motley Fool“ direktorių tarybos narė. Johnas Mackey, buvęs „Amazon“ dukterinės įmonės „Whole Foods Market“ generalinis direktorius, yra „The Motley Fool“ direktorių tarybos narys. Randi Zuckerberg, buvusi rinkos plėtros direktorė ir „Facebook“ atstovė bei „Meta Platforms“ generalinio direktoriaus Marko Zuckerbergo sesuo, yra „The Motley Fool“ direktorių tarybos narė. Liūtas Saulė turi pozicijas Amazon, Apple ir Meta platformose. „Motley Fool“ turi pozicijas ir rekomenduoja „Alphabet“, „Amazon“, „Apple“, „Meta Platforms“, „Microsoft“ ir „Nvidia“. „Motley Fool“ rekomenduoja šias parinktis: ilgus 2026 m. sausio mėn. 395 USD skambučius „Microsoft“ ir trumpus 2026 m. sausio mėn. 405 USD skambučius „Microsoft“. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.