Investuotojai gali žiūrėti į Detroito automobilių gamintoją kaip į galimą portfelio papildymą.
Akcininkai Fordas (F -0,23 %) buvo nuviliantis, o per pastarąjį dešimtmetį verslo grąža siekė tik 24%. Palyginimui, investicija į S&P 500 būtų daugiau nei tris kartus padidinęs jūsų kapitalą per tą laikotarpį.
Ar investuotojai turėtų pirkti šį gerai žinomą automobilių atsargos dabar, nepaisant prastų rezultatų? Prieš darydami išvadą, pažvelkime į „Ford“ gerus, blogus ir bjaurius aspektus.
Geras
Pastaruoju metu „Ford“ praneša apie tvirtus finansinius rezultatus. Pajamos 2022 m. išaugo 16 %, o 2023 m. – 18,1 %, o tai gerokai viršija ankstesnių metų rodiklius. Po to, kai pandemijos metu pramonę varginusios tiekimo grandinės problemos pradėjo švelnėti, bendrovė galėjo pasinaudoti didesniais kiekiais ir aukštesnėmis kainomis.
Skelbdama pirmojo ketvirčio pelną (baigėsi kovo 31 d.), vadovybė laikėsi savo rekomendacijų dėl pakoreguoto pajamos prieš palūkanas ir mokesčius šiemet iki vidurio 11 mlrd. Ir dėl mažesnių kapitalo išlaidų dabar mano, kad pakoreguotas laisvas pinigų srautas bus didesnis nei buvo prognozuota anksčiau.
Be to, kad „Ford“, atrodo, yra sveikas, pajamų siekiantys investuotojai tikrai įvertins įmonės dideles galimybes. dividendų pajamingumas 4,7 proc. Tai puikus postūmis potencialiai grąžai.
Blogasis
TeslaPer pastarąjį dešimtmetį didžiulis pakilimas iki 772 milijardų dolerių vertės įmone sukrėtė automobilių sektorių. Elono Musko verslas yra pasaulyje pirmaujantis elektromobilių (EV) pardavėjas. Ši sėkmė paskatino didelį strateginį perėjimą tarp senųjų automobilių gamintojų, siekiant sukurti savo elektromobilius.
„Ford“ yra vienas iš žaidėjų šiame žaidime su populiariais modeliais, tokiais kaip pikapas F-150 Lightning ir visureigis „Mustang Mach-E“. 2023 m. bendrovė uždirbo 5,9 milijardo dolerių pajamų iš to, ką ji vadina savo modelio e segmentu, kuriame yra jos EV operacijos. Per metus šis skaičius išaugo 12%.
Tačiau problema ta, kad šis padalinys toli gražu nėra pelningas. Ji pranešė apie 1,3 milijardo JAV dolerių veiklos nuostolį pirmąjį ketvirtį, kai per visus 2023 m. buvo prarasta 4,7 milijardo dolerių. Tik spėlioti, kada ji duos pajamų.
Dar blogiau, vadovybė nusprendė atidėti 12 milijardų dolerių investicijas, susijusias su elektromobiliais, nes paklausa nėra tokia didelė, kaip tikėtasi. „Ford“ turi išsiaiškinti aiškų kelią į pelningą savo elektromobilių augimą, kitaip šis segmentas ir toliau labai stabdys jos finansinius rodiklius.
Bjaurusis
Nemanau, kad „Ford“ yra verta investicija dėl daugelio priežasčių. Pirmiausia, pramonė yra labai cikliška. Neabejotina, kad nuosmukis, kai vartotojų pasitikėjimas žemas, nedarbas didelis, o žmonės neperka naujų transporto priemonių, įmonė tikrai stipriai nukentės. Neįmanoma nuspėti, kada pasisuks ekonomikos ciklas, kad „Ford“ akcijas būtų galima nusipirkti ir parduoti tinkamu laiku.
Verslas veikia brandžioje pramonėje. Tarptautinės energetikos agentūros duomenimis, 2022 metais visame pasaulyje parduota 74,8 mln. keleivinių transporto priemonių, tai tik 12% daugiau nei 2010 metais.
Net jei elektromobiliai tikrai pakyla, aš nematau, kad „Ford“ pardavimų apimtis keistųsi, palyginti su praeitimi. Pridėkite tai, kad konkurencija yra didžiulė, o automobilių gamintojas neturi jokios ekonominės griovio.
Taip pat yra pagrindo susirūpinti finansine perspektyva. Per pastarąjį dešimtmetį jos veiklos marža vidutiniškai nuvilia 1,9%. O įmonės veikla itin imli kapitalui; ji visada turi daug išleisti moksliniams tyrimams ir plėtrai, gamybai, darbui ir rinkodarai, kad išlaikytų savo pramonės pozicijas, jau nekalbant apie jos stiprinimą. Nepaisyti neigiamų dalykų per sunku, todėl aš neperku „Ford“ akcijų.
Neilas Patelis o jo klientai neturi pozicijų nė vienoje iš minėtų akcijų. „Motley Fool“ turi pozicijas ir rekomenduoja „Tesla“. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.