Kuponų platforma vis dar nėra pelninga.
Groupon (GRPN -8,22 %) Remiantis duomenimis, akcijų akcijos šią savaitę krito S&P Global Market Intelligence. Pranešęs apie silpną augimą ir daugiau nuostolių antrąjį ketvirtį, Wall Street pardavė skaitmeninių kuponų platformos akcijas daugiau nei 30%. Ketvirtadienį, rugpjūčio 1 d., pasibaigus rinkai, Groupon šią savaitę sumažėjo 32%. Jis yra 97% mažesnis nei visų laikų aukštumos, nustatytos daugiau nei prieš dešimtmetį.
Štai kodėl „Groupon“ akcijos šią savaitę vėl krito.
Mažėjančios pajamos, didelės rinkodaros išlaidos, nepelninga
Liepos 30 d. paskelbtoje antrojo ketvirčio pelno ataskaitoje „Groupon“ paskelbė investuotojams nuviliančių finansinių naujienų. Palyginti su praėjusiais metais, pajamos sumažėjo 3% iki 124,6 mln. Investuotojai nekenčia mažėjančių pajamų, todėl tai buvo neigiamas momentas. Žemiau pajamų ataskaitoje jis tampa dar blogesnis. „Groupon“ rinkodarai per ketvirtį išleido 36,5 mln. USD, arba 32% bendrojo pelno. Tai buvo didžiulis šuolis, palyginti su 20% bendrojo pelno prieš metus. Net jei ji daugiau išleidžia rinkodarai, „Groupon“ pajamos mažėja.
Grynosios pajamos buvo neigiamos 9,4 mln. USD, tai dar vienas ketvirtadalis bendrovės nuostolių. Ji niekada negeneravo pastovaus pelno, o tai suteikia investuotojams minimalų pasitikėjimą akcijomis. Jei ji negali uždirbti teigiamų pajamų, įmonė galiausiai bankrutuos, o tai akivaizdžiai bloga žinia.
„Groupon“ nerimauja nuo tada, kai jos verslo modelis sugriuvo maždaug 2016 m. Pajamos viršijo 2,5 mlrd. Per pastaruosius 12 mėnesių tai buvo šiek tiek daugiau nei 500 mln. Nenuostabu, kad akcijos yra 97% mažesnės nei prieš daugelį metų nustatytas aukštumas.
Ar turėčiau nusipirkti panardinimą?
„Groupon“ akcijos dabar atrodo pigios – 12 USD. Bet tai nesvarbu. Faktinė akcijų kaina nėra svarbi. Svarbu yra rinkos kapitalizacijair kiek įmonė gali uždirbti, palyginti su rinkos kapitalizacija.
„Groupon“ jis negali uždirbti jokių pajamų. Taigi, užuot kuriantis vertę akcininkams, jis naikina vertę. Dėl to akcijos nukrito 97%, o šią savaitę jos vėl nukrito. „Groupon“ akcijos ir toliau mažės, nebent ji kažkaip sureguliuos savo pajamas ir nepasieks pelningumo. Nėra jokios priežasties pirkti šio kadaise mylimo startuolio panardinimo.
Brettas Schaferis neturi pozicijų nė vienoje iš paminėtų akcijų. „Motley Fool“ neturi pozicijos nė vienoje iš paminėtų akcijų. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.