Švenčiantys svarbiausius metus – 25-uosius versle – AEGEAN oro linijos nuo pat įkūrimo 1999 m., kai turėjo tik du orlaivius ir skraidė tik į dvi paskirties vietas iš įkūrimo, 1999 m. Atėnai. Dabar į 47 šalis skraidantis ir reklamuojantis mažiau žinomas Graikijos kryptis bei vietinius produktus šis „Star Alliance“ narys rūpinasi vis dar neatrasta Graikija ir gerai žinomais. Šiandien aviakompanija ir toliau plečia savo akiratį, pastaruoju metu užsakydama keturis A321neo LR orlaivius, galinčius įveikti iki 7,5 valandos atstumą, todėl Persijos įlankoje Indija ir Centrinė Afrika pasiekiama iš Graikijos.
Lėktuvas ir maršrutas
Verslo klase skridome lėktuvu „Airbus A320-200“ tiesioginiu skrydžiu iš Mančesterio (MAN) į Atėnus (ATH), taip pat iš Atėnų į Mančesterį.
Įsiregistruoti
Laive yra didelis bagažo dydis – 2 x 32 kg bagažas, 13 kg bagažas ir asmeninis daiktas. Atsižvelgiant į tai, kad Atėnuose buvome tik 5 naktis, pastarosios mums buvo daugiau nei pakankamai, todėl galėjome užsiregistruoti internetu ir nuvykti tiesiai į Fast Track maršrutą į apsaugą, nereikia tikrinti bagažo, nors mes skambino prie stalo, kad gautų atspausdintus įlaipinimo talonus.
Įėjimas į poilsio saloną
Iš Mančesterio AEGEAN išskrenda iš 2 terminalo, o verslo klasės keleiviai turi prieigą prie „Escape Lounge“.
Viskas, ko reikia norint suplanuoti kelionę 2024 m
Čia yra ilgas baras (taip pat ir mažesnis, kuris buvo uždarytas mūsų rytinio apsilankymo metu), daugybė pusryčių, taip pat vaisių, jogurtų, pyragaičių, arbatos / kavos ir kt.
Iš Atėnų, pagrindinės AEGEAN bazės, yra palyginti naujas holas (atidarytas 2022 m.), kuris buvo žymiai modernesnis ir erdvesnis. Vėlgi, mes turėjome ankstyvą skrydį ir manau, kad jis dar seniai nebuvo atidarytas, kai atvykome, todėl buvo labai tylu ir jautėsi labai erdvu.
Ten buvo didelė sala su bandelėmis ir pyragaičiais bei karštų gėrimų įranga.
Taip pat yra daugybė sėdėjimo variantų – patogios sofos, taip pat stalai su stačiau sėdimomis vietomis, labiau tinkami kai kuriems darbams atlikti.
Taip pat buvo daugybė papildomų maisto produktų – sumuštinių, įvyniojimų, mini mėsainių, mini souvlaki ir kt. – bei šaldytų gėrimų.
Atsilošimo kėdžių galima rasti su vaizdu į oro uosto peroną – puikiai tinka tiems, kuriems reikia pailsėti, jei laukia atidėtas skrydis arba ilgesnis persėdimas.
Sėdynė
Kiekviename skrydyje šioje tarnyboje buvo keturios verslo klasės sėdynių eilės, po tris sėdimas vietas kiekvienoje praėjimo pusėje. Vidurinėje sėdynėje iš trijų yra salono atskyriklis, rezervuotas kaip centrinis stalas, tai reiškia, kad iš viso yra 16 verslo klasės vietų. Be šio papildomo pločio, papildoma erdvė kojoms, be abejo, yra didelis pliusas. Sėdynės taip pat atlošiamos apie 4–5 colius, daugiau nei pakankamai, kad būtų galima šiek tiek užmerkti akis, ir viskas, ko tikrai reikia trumpiems skrydžiams.
Pramogos skrydžio metu
AEGEAN portalas suteikia prieigą prie nemokamo pramoginio turinio, įskaitant filmus, naujienas, dokumentinius filmus, muziką, judantį žemėlapį ir žaidimų pasirinkimą per „Wi-Fi“. Verslo klasės keleiviams yra nemokama „Stream WiFi“ galimybė, užtikrinanti iki 15 Mbps greitį. Įjungę įrenginio skrydžio režimą, tiesiog prisijunkite per aegeanwifi.com arba nuskaitytumėte QR kodą, rodomą priešais esančios sėdynės gale.
Tai tik trumpas skrydis (mažiau nei keturios valandos išvykimo), todėl jei pasiimsite knygą arba iš anksto įkelsite į įrenginį filmą ar du, galėsite nesunkiai praleisti laiką. Dabartinis skrydžio žurnalo numeris „fly smart blue“ susideda iš daugiau nei 300 puslapių; Nenuostabu, kad galbūt yra daug skelbimų, bet vis dar yra daug straipsnių, o šiame leidime buvo vienas, kuriame išsamiai aprašyti nauji Atėnų kulinariniai projektai, taip pat išsami informacija apie Chiosą, Marselį, Vilnių, Andalūziją, Rodą ir Pietų salą. Chanija – žinoma, visa tai lengvai pasiekiama per AEGEAN maršrutų tinklą.
Maistas ir gėrimai
Mūsų išvykstamojo skrydžio pusryčius laive sudarė šviežių vaisių lėkštė su Manouri sūriu, taip pat rytinis vyniotinis arba raguoliai su sviestu ir braškių marmeladu. Vykdomasis šefas Lefteris Lazzarou taip pat pasirinko karštą patiekalą iš omleto su rūkyta vištiena, poru, grybais ir čiobreliais (nuotraukoje) arba omletą „Stourgato“ su rūkyta lašiša ir aštriu pomidorų padažu.
Grįždami turėjome kepinių pasirinkimą.
Taip pat teikiamos reguliarios gėrimų paslaugos, iš kurių galima rinktis iš įvairių gėrimų, įskaitant vietinius ouzo ir tsipouro gėrimus, taip pat aštuonis skirtingus graikiškus vynus (jei nebūtų buvę ryto, galbūt būčiau susigundžiusi vienu!) .
AEGEAN verslo klasės patirtį turinčioje gastronomijos komandoje yra keletas žymiausių Graikijos vyriausiųjų virėjų, įskaitant Christafaros Peskias ir Alexandros Tsiantinis, konditerijos šefą Steliosą Parilarosą ir vyno meistrą Konstantiną Lazarakį.
Kaina
Ne sezono metu galite keliauti verslo klase iš Mančesterio į Atėnus ir atgal tik už 461,90 € vienam asmeniui. Tai pagrįsta kitų sausio mėnesio paieškomis. Sezono metu galite tikėtis sumokėti daugiau nei 1000 EUR vienam asmeniui už bilietą į abi puses verslo klase.
Miles+Bonus – pačios AEGEAN nuolatinio skraidymo programa – lojaliems klientams apdovanojama myliomis už skrydžius ir kitą veiklą. Nariai gali išpirkti šias mylias įvairioms privilegijomis, tokiomis kaip nemokami skrydžiai, atnaujinimai ir kitos paslaugos. Programa suskirstyta į tris pakopas: mėlyną, sidabrinę ir auksinę.
Dažnai skraidantys asmenys taip pat norėtų pasidomėti AEGEAN Pass, kuris leidžia keleiviams susikurti savo skrydžio paketą ir užtikrinti kainas visiems metams su neribotais bilietų keitimais. Galite tinkinti savo AEGEAN Pass pasirinkdami maršrutą ar maršrutų grupę, atitinkančią jūsų poreikius, pageidaujamą skrydžių skaičių ir mažiausią dienų skaičių iki skrydžio išvykimo. Tai suteiks jums papildomų unikalių privalumų, tokių kaip maksimalus mylių + premijos apdovanojimas ir ekonominės klasės Flex bilieto kaina už kiekvieną užsakytą skrydį.
Paslauga ir paskutinės mintys
Kaip ir tikėtasi, keleivių salono įgula buvo draugiška ir profesionali.
Atvykimas į Atėnus buvo labai efektyvus ir padarė didelį skirtumą, kaip greitai galėjome patekti į miesto centrą. Verslo klasės keleiviai galėjo labai greitai išlipti išlipę iki vartų ir patekti į autobusą, kuris tik 16 mūsų nuvežė į oro uosto pastatą iš karto, o ne laukė kitų keleivių. Tai pasirodė esąs didelis pliusas.
Kai pasiekėme pasų kontrolę, nebuvo jokios eilės, todėl per kelias minutes buvome per muitinę ir nuvykome į Atėnų centrą.
Apskritai, skrydis verslo klase su AEGEAN buvo labai maloni patirtis. Erdvios sėdimos vietos ir puiki holo kokybė Atėnuose buvo du pagrindiniai atributai, kurie tikrai išsiskyrė. Greitas ir efektyvus atvykimas į Atėnus taip pat buvo didelis pliusas, sutaupęs brangaus laiko ir leido pradėti kelionę nedelsiant.
Atskleidimas: mūsų kelionę rėmė AEGEAN oro linijos.
Ar jums patiko šis straipsnis?
Gaukite panašų turinį tiesiai į gautuosius.
Norėdami pateikti formą, savo naršyklėje įgalinkite JavaScript