Šis mados novatorius stengiasi užkariauti investuotojus.
Tai buvo sunkus važiavimas Lululemon Athletica (LULU 3,05 %) investuotojų šiais metais, nes akcijos pabrango apie 54 proc. Verslas, kuris vienas sukūrė sportinių drabužių kategoriją, susiduria su lėtesniu augimu ir padidėjusia konkurencija, kuri neabejotinai gąsdina akcininkus.
Tačiau Lululemono jaučiai tikisi, kad viskas gali pasisuks į gerąją pusę. Tai pasakius, kur tai bus vartotojų pasirinkimo atsargos bus po trejų metų?
Daro tą patį
Lululemon jau seniai įsitvirtino kaip aukščiausios kokybės prekės ženklas sportinės aprangos rinkoje. Tai pagrindinis strateginis dėmesys, padedantis įmonei išsiskirti perpildytoje srityje. Nematau, kad tai greitai pasikeistų.
Šis aukščiausios kokybės statusas padeda sukurti tvirtą pelningumą. Pastaruoju laikotarpiu (pirmasis 2024 m. ketvirtis, pasibaigęs balandžio 28 d.) „Lululemon“ pranešė apie 57,7% bendrąjį pelną. Ši metrika ne tik lenkia Niketačiau tai aiškiai rodo vartotojų norą mokėti už Lululemon prekes.
Verslas ir toliau remsis tuo pačiu planu, kuris taip gerai veikė praeityje. Tai reiškia, kad reikia panaudoti bendruomenės skatinamą rinkodaros metodą ir tuo pat metu pasiremti platinimo strategija, kurioje pabrėžiamas tiesioginis vartotojui skirtas internetinis kanalas ir įmonei priklausančios parduotuvės.
Pagrindinės dėmesio sritys
Tikėtina, kad per ateinančius trejus metus įvyks tam tikrų pokyčių. Vykdydama iniciatyvą „Trijų x2 galia“, „Lululemon“ siekia užregistruoti 12,5 mlrd. USD pardavimą 2026 m. fiskaliniais metais, ty dvigubai daugiau nei 2021 m. fiskaliniai pinigai. Norėdami tai padaryti, vadovybė sutelkia dėmesį į kai kurias pagrindines sritis.
Tikslas – padvigubinti vyriškus ir skaitmeninius pardavimus. Tačiau bene didžiausia neišnaudota „Lululemon“ augimo galimybė yra įgyvendinti tikslą keturis kartus padidinti tarptautines pajamas. Paskutinį fiskalinį ketvirtį 73% bendrovės pardavimų sudarė Amerikos segmentas, apimantis JAV ir Kanadą. Yra kur stumtis už gimtojo Lululemon žemyno ribų, pavyzdžiui, Kinijoje, kur pajamos pirmąjį ketvirtį išaugo 45%.
Didėjant mastui, atsiranda ir didesnių iššūkių. Kai „Lululemon“ pradeda skverbtis į užsienio rinkas, ji pradės tiesiogiai konkuruoti su pasauliniais sunkiasvoriais, tokiais kaip „Nike“ ir Adidas. O Kinijoje, kur yra didžiulė galimybė atidaryti daugiau parduotuvių, vietiniai žaidėjai mėgsta Anta Sportas ir Li Ningas Lululemon bus sunku toliau užimti rinkos dalį.
Laimingi investuotojai
Galima drąsiai teigti, kad rinka visiškai pablogėjo dėl akcijų. Po didžiulio kritimo šiais metais akcijos per pastaruosius penkerius metus pakilo tik 28%. Per pastaruosius trejus metus jie sumažino 41 proc. Tai labai atgrasu.
Tačiau aš manau, kad verta pasinaudoti rinkos pesimizmu. Šio rašymo metu akcijomis prekiaujama labai pigiai išankstinis kainos ir pelno santykis 16.7. The S&P 500 šiam vertinimui taikoma 32 % priemoka.
Galima manyti, kad Lululemono verslas sunkiai sekėsi. Tačiau taip nėra, nes pajamos ir grynosios pajamos pirmąjį ketvirtį per metus padidėjo atitinkamai 10% ir 11%.
Tačiau, kad būtų aišku, Lululemon, kaip ir bet kurios mados įmonės atveju, susiduria su didele rizika. Tai paprastas faktas, kad vartotojų pageidavimai nuolat keičiasi, todėl sunku rasti ilgalaikę sėkmę.
Be to, pramonė neturi kliūčių patekti į rinką, tai reiškia, kad ji visada bus konkurencinga. Tačiau manau, kad „Lululemon“ įrodė, kad gali išsiskirti ir išlikti aktualus, net jei tiesioginiai konkurentai, tokie kaip „Alo Yoga“ ir „Vuori“, daro didelę pažangą laimėdami klientus.
Žvelgiant į 2027 m. rugpjūčio mėn., manau, kad Lululemon akcijų pirkimas dabar ir jų turėjimas trejus metus gali būti laimėtas statymas, kuris gali būti naudingas jūsų portfeliui.
Neilas Patelis o jo klientai neturi pozicijų nė vienoje iš minėtų akcijų. „Motley Fool“ turi pozicijas ir rekomenduoja „Lululemon Athletica“ bei „Nike“. „Motley Fool“ rekomenduoja šias parinktis: ilgi 2025 m. sausio mėn. 47,50 USD skambučiai „Nike“. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.