2024 m. antrąjį ketvirtį „Lucid Motors“ pristatė 2 394 elektromobilius – tai naujas bendrovės rekordas ir teigiamas ženklas, kai ji stengiasi įsitvirtinti vis augančioje elektromobilių rinkoje.
Šis skaičius lengvai pašalina ankstesnį „Lucid“ rekordą, kurį ji pasiekė pirmąjį metų ketvirtį, kai išsiuntė 1 967 prabangius sedanus. Saudo Arabijos remiama Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė siekė padidinti savo Lucid Air sedano pirkėjų skaičių mažindama kainas ir siūlydama pigesnes apdailas.
Pradinė skirtingų „Lucid“ „Air“ versijų kaina svyravo beveik arba viršijo 100 000 USD nuo tada, kai bendrovė pradėjo tiekti sedaną 2021 m. Tačiau pastarieji sumažinimai gerokai sumažino šias kainas, o dabar bazinio modelio kaina prasideda nuo 69 900 USD.
„Pirmą kartą jaučiu, kad esame pabėgimo greičio viršūnėje. Turime pardavimo pagreitį, padidiname efektyvumo pranašumą, [and] precedento neturintis vartotojų ir verslo partnerių susidomėjimas“, – gegužę kalbėjo generalinis direktorius Peteris Rawlinsonas, aptardamas „Lucid“ pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus.
Šios pastangos atsirado, nes „Lucid“ siekia iki šių metų pabaigos pradėti kurti savo visureigį „Gravity“ – modelį, kurį bendrovė tikisi sulaukti dar daugiau pirkėjų JAV rinkoje. Bendrovė antrojo ketvirčio pristatymo duomenis paskelbė pirmadienio ryto pranešime spaudai, pridurdama, kad per tą patį laikotarpį ji taip pat pastatė 2 110.
„Lucid“ pardavimų augimą lėmė praėjusią savaitę išleistos kolegų, tokių kaip „Rivian“ ir „Tesla“, ketvirtinės pristatymo ataskaitos. „Rivian“ pardavimai išliko beveik nepakitę, palyginti su pirmuoju ketvirčiu ir per metus. „Tesla“ pardavimai išaugo nuo pirmojo ketvirčio, tačiau sumažėjo, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu.