Akcijų augimo potencialas yra daug didesnis, nei jūs manote, kad jos staigus nuosmukis.
Srautinio perdavimo įmonė Roku (ROKU 0,09 %) nuo tada, kai akcijos pasiekė aukščiausią tašką 2021 m., žiauriai sulaiko investuotojus. Akcijos nuo aukšto lygio nukrito 89%, o tai reiškia, kad akcijų vertė turės pakilti devynis kartus, kad tie, kurie įsigijo akcijas netoli viršūnės, atsipirktų.
Galima sakyti, kad Roku sumuštas nuvertinimas.
Bendrovė turi daryti pažangą pagrindinėse srityse, kad susigrąžintų investuotojus, tačiau akcijų nuosmukis dramatiškai pervertina neigiamus aspektus ir mažai duoda naudos už tai, ką įmonė nuveikė per pastaruosius kelerius metus.
Šiandien „Roku“ yra vidutinės kapitalizacijos akcijos, kurios, patikėkite ar ne, gali išaugti dešimt kartų. Tai neįvyks per naktį, bet čia yra Roku kaip ateities atvejis multibagger verta pirkti šiandien.
Roku toliau plėtė savo ekosistemą
Bendrovė geriausiai žinoma dėl savo transliacijos lazdelių ir „Roku“ prekės ženklo išmaniųjų televizorių, kurie leidžia žmonėms pasiekti turinį vienoje vietoje. Srautinis perdavimas yra konkurencinė sritis, kurioje yra tokie turinio milžinai Disney ir Netflix ir didelės technologijų įmonės kaip Amazon ir Abėcėlė visos siūlo konkuruojančias platformas. Roku, kurio rinkos kapitalizacija yra 7,8 milijardo dolerių, gali atrodyti neprilygstama šiai grupei.
Tačiau įmonė nuolat klestėjo, nes siūlo puikų produktą. Pirmojo ketvirčio duomenimis, bendrovė turėjo 81,6 mln. srautinių namų ūkių, ty 14% daugiau nei per metus, o šios paskyros padidino jų įsitraukimą 23%, srautu perduodama 30,8 mlrd. valandų turinio. Vėlesnės 12 mėnesių pajamos dabar viršija 3,6 milijardo JAV dolerių, o maždaug 85 % didžiausių pajamų gaunama iš platformos (reklamos ir honorarų), o ne iš aparatinės įrangos pardavimo.
Žiūrovai ir toliau traukia prie „Roku“ platformos, o įmonės konkurencinė padėtis stiprėja, nes ja naudojasi vis daugiau žmonių. Būtų kitoks pokalbis, jei „Roku“ vartotojų bazė sustingtų arba mažėtų, tačiau įmonė ir toliau auga, nepaisant to, kad yra žymiai mažesnė nei jos bendraamžiai.
Kai kurie trūkumai, bet nieko mirtino
Jei yra ką parodyti pirštu, paaiškinant akcijų nuosmukį, greičiausiai tai būtų Roku pelno trūkumas. Bendrovė gali turėti 3,6 milijardo dolerių pajamų per 12 mėnesių, tačiau ji vis tiek nėra pelninga pagal visuotinai priimtus apskaitos principus (GAAP) pagrindu. Dalis problemos yra ta, kad Roku nuolat investavo į verslo plėtrą, ypač užsienyje, kur tapo pirmaujančiu TV operacinės sistemos prekės ženklu Meksikoje. Bendrovė taip pat siekia užimti rinkos dalį Kanadoje, Europoje, Lotynų Amerikoje ir Australijoje.
„Roku“ taip pat investavo į „Roku“ kanalo, savo vidinio skelbimų palaikomos srautinio perdavimo paslaugos, plėtrą. Roku kanalas tapo svarbia verslo dalimi ir yra trečia pagal dydį platformos programa pagal pasiekiamumą ir įtraukimą. Platformoje taip pat buvo pateikiami naujoviški įtraukimo įrankiai, pvz., perkami skelbimai.
Tačiau tai ne visos rožės. Reklama yra gyvybiškai svarbi Roku verslo modeliui. Iš pradžių bendrovė bandė sukurti vidinę reklamos platformą, panašią į Meta ir abėcėlė. Tačiau vadovybė užsiminė apie kurso pasikeitimą praėjusį ketvirtį, kai pabrėžė savo ketinimą plėtoti ryšius su trečiųjų šalių skelbimų platformomis, pvz. Prekybos stalas.
Būtų idealu turėti visą reklamos ekosistemą, tačiau vadovybei svarbu atpažinti, kada reikia prisitaikyti. Be to, Roku yra finansiškai sveikas, turėdamas maždaug 2,1 milijardo USD grynųjų pinigų ir nulinės skolos. Verslas sukuria stiprų laisvas pinigų srautas taip pat.
Žinoma, būti pelningai šiandien padėtų investuotojų nuotaikai, tačiau šis pramonės lyderis neabejotinai turi ilgalaikių pokyčių.
Ar Roku gali pakilti 10 kartų iš čia?
Tikėtina, kad investuotojų nuotaikos Roku atžvilgiu pagerės, nes ateinančiais ketvirčiais taps aiškesnis kelias į GAAP pelną. Jos grynasis 51 mln. USD nuostolis pirmąjį ketvirtį buvo didžiulis pagerėjimas, palyginti su 194 mln. USD nuostoliu prieš metus. Ir kai tik tas potvynis pasisuks, Roku akcijų reikalai gali tapti tikrai įdomūs.
Prisiminkite, kad tai yra 7,8 mlrd. USD vertės įmonė, kurios balanse yra 2,1 mlrd. USD grynųjų pinigų, todėl įmonės vertė 5,8 milijardo dolerių. „Roku“ įmonės vertė turi priartėti prie 60 milijardų JAV dolerių ir 10 kartų viršyti akcijų. Nors tai gali užtrukti ne vienerius metus, Roku tokį lygį matė anksčiau.
Per visą savo, kaip akcinės bendrovės, gyvavimo laikotarpį, Roku vidutinis įmonės vertės ir pajamų koeficientas buvo beveik 10 kartų didesnis. Jei jis sugrįš į istorinį vidurkį, „Roku“ reikės maždaug 6 milijardų USD metinių pajamų, kad akcininkai gautų 10 kartų didesnę grąžą. Kai kurie analitikai mano, kad pajamos pasieks tokį lygį iki 2028 m.
Nors tokiai įvykių eigai gali prireikti ypač aukšto lygio perspektyvų, pagalvokite apie tai taip: „Roku“ gali nepasisekti ir vis tiek pranokti rinką dėl stiprios pramonės padėties ir didėjančio pelningumo. Dėl šios palankios rizikos ir naudos dinamikos Roku akcijos yra tokios patrauklios.
Johnas Mackey, buvęs „Amazon“ dukterinės įmonės „Whole Foods Market“ generalinis direktorius, yra „The Motley Fool“ direktorių tarybos narys. Suzanne Frey, „Alphabet“ vadovė, yra „The Motley Fool“ direktorių tarybos narė. Randi Zuckerberg, buvusi rinkos plėtros direktorė ir „Facebook“ atstovė bei „Meta Platforms“ generalinio direktoriaus Marko Zuckerbergo sesuo, yra „The Motley Fool“ direktorių tarybos narė. Justinas Popiežius turi pareigas Roku. „Motley Fool“ turi pozicijas ir rekomenduoja „Alphabet“, „Amazon“, „Meta Platforms“, „Netflix“, „Roku“, „The Trade Desk“ ir „Walt Disney“. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.