Federalinė ryšių komisija (FCC) paskelbė reikalavimą, kad dirbtinio intelekto sukurtas turinys būtų atskleistas politiniuose skelbimuose, bet ne uždraustas.
Pirmininkė Jessica Rosenworcel trečiadienį pateikė oficialų pasiūlymą, kad FCC ištirtų ir paprašytų pakomentuoti tokią taisyklę. (Agentūra jau nusprendė, kad dirbtinio intelekto sugeneruoti robotiniai skambučiai buvo neteisėti, tačiau tai buvo daugiau apie tai, kad jie neatitiko automatinių skambučių taisyklių, o ne AI dalis.)
„Tikiuosi, kad vartotojai turi teisę žinoti, kada AI įrankiai naudojami politinėse reklamose, kurias jie mato [the commissioners] skubiai imtis veiksmų šiuo klausimu“, – sakoma jos pranešime, pridėtame prie pranešimo.
Pagal numatytą sistemą tiek kandidatų, tiek išleistų skelbimų skelbimuose turėtų būti pateikiamas tiesioginis ir įformintas atskleidimas, kad buvo naudojamas AI sukurtas turinys. Tai būtų taikoma „kabelinės televizijos operatoriams, palydovinės televizijos ir radijo tiekėjams“, bet ne transliuotojams ar, tarkime, „YouTube“, kurių reguliuoti FCC neturi teisės aktų nustatytų įgaliojimų. Pirmiausia turėtų būti susitarta dėl dirbtinio intelekto sukurto turinio apibrėžimo.
Pasiūlymas yra faktų nustatymo pobūdžio – tai pirmasis viešas žingsnis kuriant naują reglamentą. Jei būtų priimtas, FCC paprašys pakomentuoti, ar reglamentas yra būtinas, kaip turėtų būti apibrėžtas turinys ir pan. Skirtingai nei dėl taisyklių kūrimo dokumento, dėl jų galima balsuoti bet kada, todėl tikėtina, nors ir mažai tikėtina, kad kiti Komisijos nariai galėtų pakelti nykštį prieš trečiadienio darbo pabaigą.
FCC dokumente aprašoma „aiški Komisijos licencijų turėtojų, reguliuojamųjų ir leidimų turėtojų pareiga apsaugoti visuomenę nuo klaidingo, klaidinančio ar apgaulingo programavimo ir skatinti informuotą visuomenę“.
Be abejo, intuityviai atrodo tiesa, kad dauguma žmonių norėtų turėti kokių nors nurodymų, kada kampanijos skelbime esantys vaizdai, garsas ar bet kas kita yra sukurta dirbtinio intelekto; toks reguliavimas greičiausiai taip pat atgrasytų be pastangų tai daryti ir padėtų sukurti pagrindą sekti blogus veikėjus, tokius kaip šešėlinė kompanija už netikrus Bideno skambučius.
Paprašiau FCC pateikti šiek tiek daugiau informacijos apie tai, kur ši taisyklė sutaptų arba sąveikautų su Federaline prekybos komisija ir Federaline rinkimų komisija (kurios atitinkamai reglamentuoja reklamos ir kampanijos taisykles), ir kada anksčiausiai galime tikėtis, kad šis pasiūlymas bus priimtas. galioti.