„Povas“ didina kainas ir „Netflix“ laipsniškai panaikina pigių narystės pakopą antroje šių metų pusėje Roku.
Yra ženklų, kad viskas gali pagerėti Roku (ROKU 1,10 %). Jums tereikia sujungti taškus. Ketvirtadienį yra du įvykiai, kurie pranašauja vaizdo transliacijos pradininko ateičiai. Pirmas, Comcast (CMCSA -0,51 %) padidino „Peacock Premium“ transliacijos paslaugos kainas 2 USD per mėnesį. Tada rinka galėjo įsilieti Netflix's (NFLX -0,97 %) antrojo ketvirčio ataskaita.
Kainodaros elastingumą lavinanti platforma iš karto neatrodo kaip ryškus plunksnas Roku kepurėje. Atrodo, kad „Netflix“, skelbianti prieštaringus finansinius rezultatus, neturi jokios įtakos Roku. Paspauskite pauzės mygtuką. Priartinkite. Roku įsitvirtins po abiejų įvykių.
Mokyti povą skraidyti
„Comcast's Peacock“ ketvirtadienį šiek tiek pabrango. Skelbimais palaikomas „Peacock Premium“ planas dabar kainuoja 7,99 USD per mėnesį – tik 2 USD padidėjimas, bet 25 % šuolis. „Peacock Premium Plus“ pasiūlymo mėnesinis tarifas taip pat didėja 2 USD iki 13,99 USD.
Tai jau antra vasara iš eilės, kai Peacock puoselėja savo plunksnų kainų elastingumą. Mėnesiniai Peacock Premium ir Peacock Premium Plus prenumeratos pabrango atitinkamai 1 ir 2 doleriais, praėjusią liepą. Kitaip tariant, „Peacock Premium“ kainuoja 60 % daugiau nei prieš 13 mėnesių, kai žiūrovams per mėnesį atsipirko vos 4,99 USD.
„Peacock“ yra protingas ir strategiškai padidino savo kainas prieš kitą savaitę prasidėsiančias vasaros olimpines žaidynes su išskirtiniu pranešimu per Comcast's NBC. Kadangi iš esmės kiekviena aukščiausios kokybės srautinio perdavimo paslauga, išskyrus „Netflix“, kovoja su pelningumu, vienas iš būdų tai pasiekti yra kainų didinimas.
Tai bloga žinia paslaugos žiūrovams. Tai gera žinia Rokui ir jo investuotojams. „Roku“ operacinė sistema generuoja liūto dalį savo pajamų ir viso bendrojo pelno, tačiau ja naudotis galima nemokamai. Roku uždirba pinigus iš skelbimų dalijimosi pajamomis ir filialų premijomis už naujų narių registraciją 81,6 mln. namų per dieną platformoje praleidžia vidutiniškai daugiau nei keturias valandas.
„Peacock“ reklama remiamas planas turi pateisinti tai, kad dabar prašoma daug daugiau pinigų nei praėjusios vasaros pradžioje. „Comcast“ dabar turi daugiau pinigų, kad galėtų išleisti savo platformos rinkodarą per „Roku“ ir kitas prekybos vietas, ir ji turės juos išleisti, jei norės išsiskirti ir pasisekti su savo brangesniu pasiūlymu.

Vaizdo šaltinis: Getty Images.
Nieko, išskyrus „Netflix“.
Ketvirtadienio popietę finansinis atnaujinimas „Netflix“ buvo tvirtas, nepaisant pradinės rinkos reakcijos į naujus pasirodymų skaičius. „Netflix“ yra pirmaujanti aukščiausios kokybės srautinio perdavimo paslauga, tačiau ji nebuvo reikšmingas tiesioginis finansinis indėlis į Roku verslą.
„Netflix“, kaip geriausias šuo, iš tikrųjų neturi reklamuotis per srautinio perdavimo centrus, kad būtų pastebėtas. „Netflix“ yra didelė priežastis, dėl kurios žmonės nutraukia kabelinės ir palydovinės televizijos paslaugų laidą ir užmezga ryšį su „Roku“ ar kitomis skaitmeninio srautinio perdavimo operacinėmis sistemomis, tačiau tai nėra materialus „Roku“ pajamų iš platformos šaltinis.
„Netflix“ ketvirtadienį vis tiek paskelbė kai ką, kas turėtų būti įdomu „Roku“ investuotojams. „Netflix“ turi „Basic“ pakopą, kuri kainuoja 11,99 USD per mėnesį, kurią jis nustojo siūlyti naujiems nariams praėjusią vasarą. Jame trūksta daugelio standartinės paslaugos skambučių ir švilpukų, kurie abonentams kainuoja 15,99 USD per mėnesį. „Basic“ pakopa leidžia vienu metu vienoje paskyroje veikti tik vienam srautinio perdavimo įrenginiui ir jam trūksta visos didelės raiškos. „Basic“ planas buvo visiškai panaikintas JK ir Kanadoje, o ketvirtadienį „Netflix“ atskleidė, kad jis taip pat palaipsniui atsisakoma JAV ir Prancūzijoje.
Kaip tai paveikia Roku? Na, „Netflix“ nori, kad jos valstijos „Basic“ žiūrovai pasirinktų. Jie gali prekiauti iki standartinės pakopos ir mokėti 4 USD daugiau per mėnesį arba gali prekiauti iki reklamos palaikomos pakopos, kuri kainuoja tik 6,99 USD per mėnesį. Tai bus lengvas pasirinkimas kainą vertinantiems vartotojams, o „Netflix“ teigė, kad nuo pirmojo iki antrojo šių metų ketvirčių skelbimų lygio narystė išaugo 34%.
Daugelis žmonių pereis prie pigesnės skelbimų pakopos, dar kartą normalizuodami skelbimais palaikomus lygius, kuriuos Roku nori matyti sėkmingai. Jis netgi turi nemokamą skelbimų palaikomą „Roku“ kanalą, kuris tapo viena iš populiariausių krypčių dėl besiplečiančios vartotojų bazės.
„Netflix“ žingsnis taip pat gali priversti žmones, nenorinčius „Netflix“ mokėti 15,99 USD per mėnesį arba nepritariantiems, apsvarstyti galimybę pereiti prie pigesnių platformų be skelbimų, kurios aktyviai prisideda prie „Roku“. Abu keliai atveria galimybes Rokui, pirmaujančiam tarp jų srautinio perdavimo paslaugų atsargos tai dabar nenaudinga. Siužetas sutirštėja ir taip gali susidomėti pačiu Roku.
Rickas Munarrizas turi pareigas „Comcast“, „Netflix“ ir „Roku“. „The Motley Fool“ turi pozicijas ir rekomenduoja „Netflix“ bei „Roku“. „The Motley Fool“ rekomenduoja „Comcast“. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.