„Hebbia“, startuolis, kuris naudoja generatyvųjį dirbtinį intelektą dideliems dokumentams ieškoti ir atsakyti į didelius klausimus, surinko 130 mln.
Ir jos finansavimas rodo, kad 50 kartų metinės pasikartojančios pajamos (ARR) tampa norma pradedančiosioms dirbtinio intelekto įmonėms, ypač tiems, kurie savo kelionės pradžioje užsisakė milijonus pelningų pajamų.
Oficialiame pranešime apie finansavimą patvirtinta dauguma „TechCrunch“ anksčiau pateiktų detalių, nors po mūsų ataskaitos „Hebbia“ ir toliau rinko daugiau lėšų, dar 30 mln. Tačiau „Hebbia“ dar nepateikė atnaujintos informacijos apie šį finansavimo etapą SEC, o naujausiame pranešime vis dar teigiama, kad ji surinko apie 100 mln. USD naujos nuosavybės.
„Hebbia“, kurią įkūrė George'as Sivulka, dirbdamas elektros inžinerijos mokslų daktaro laipsnį Stanforde, metinės pasikartojančios pajamos (ARR) siekė 13 mln. dalyko žinojimas.
Interviu su „TechCrunch“ Sivulka, kuris yra vienintelis startuolio įkūrėjas ir generalinis direktorius, atsisakė komentuoti „Hebbia“ pajamas ar pelningumą. Tačiau jis teigė, kad per pastaruosius 18 mėnesių startuolio pajamos išaugo 15 kartų.
700 milijonų dolerių vertės vertinimas reiškia, kad investuotojai Hebbia įvertino maždaug 54 kartus ARR. Tokie svaiginantys vertinimai buvo paplitę pandemijos sukelto bumo įkarštyje, o dabar jie paprastai priskiriami šurmuliuojantiems DI startuoliams. Remiantis „Information“ pranešimais, artimiausių „Hebbia“ analogų, Gleano ir Harvey, vertinimai buvo šiek tiek daugiau nei 60 kartų didesni už ARR.
Įkurta 2020 m., „Hebbia“ iš pradžių dirbo su AI pagrįstu paieškos ir apibendrinimo įrankiu. Vėliau bendrovė atnaujino save kaip AI analitikę. „Matrix“, pagrindinis „Hebbia“ produktas, gali gauti kelis neriboto ilgio failus ir atsakyti į vartotojų užklausas lentelės formatu, panašiu į skaičiuoklę. Pavyzdžiui, Matrica gali peržiūrėti SEC paraiškas ir kitus dokumentus, kad būtų galima tvarkyti ir palyginti informaciją apie konkrečią įmonę ir jos konkurentus, sakė Sivulka.
Šiuo metu „Hebbia“ savo programinę įrangą parduoda pirmiausia turto valdytojams, investiciniams bankams ir kitoms finansų įstaigoms. Tačiau startuolis plečia savo pasiūlą ir kitose srityse, įskaitant advokatų kontoras ir farmacijos įmones, sakė Sivulka.
Pasak Sivulkos, bendrovės produktą jau naudoja 30% visų turto valdytojų, kurie „Hebbia“ naudoja deramam patikrinimui, turto kainodaros ir kitiems tyrimams. Naujas finansavimas naudojamas komandai plėsti, toliau parduoti finansinių paslaugų pramonei ir plėstis į kitas vertikales.
„Hebbia“ klientų sąraše yra investicinis bankas „Centerview Partners“, „Charlesbank“ ir teisinė įmonė „Fenwick“.
Sivulka buvo apibūdinta kaip stebuklų gyvūnas. Paauglystėje jis dirbo NASA ir per 2,5 metų baigė matematikos bakalauro studijas Stanforde.
Jis taip pat išsiskiria iš kitų į verslą orientuotų steigėjų tuo, kad neturi tiesioginės verslo patirties ir nėra į verslą orientuoto įkūrėjo.