Drabužių milžinas išgyvena sunkų nuosmukį, tačiau vis dar auga visame pasaulyje.
Drabužiai yra hiperkonkurencinis verslas. Atsižvelgdamas į klestėjimo ir nuosmukio tendencijas, drabužių pirkėjas gali pakeisti savo įpročius, o kartais tai gali pakenkti investuotojams. Lululemonas (LULU -1,72 %) investuotojai šiuo metu jaučia šį nepastovumą. Dėl didžiulio sulėtėjimo pagrindinėje Šiaurės Amerikos rinkoje akcijos atpigo 43,5% nuo pastarųjų rekordų. Volstritas nerimauja, kad užpuolę konkurentai užims dalį sporto erdvės ir svarsto, ar geriausios Lululemono dienos jau praeityje.
Tačiau galbūt Volstryto reakcija yra perdėta. Ar Lululemon akcijos yra perkamos daugiau nei 40% nuo visų laikų aukštumų?
Stagnuojanti Šiaurės Amerika, augantys pardavimai užsienyje
Pastarąjį ketvirtį, pasibaigusį balandžio mėn., „Lululemon“ parodė savo sporto pramogų verslo geografinį skirtumą. Šiaurės Amerikos pardavimai stagnuoja – per metus auga tik 3%, o tarptautinės pajamos auga.
Šiaurės Amerikos pardavimų augimas labai sulėtėjo, tikėtina, dėl naujų sporto prekių ženklų, tokių kaip Vuori ir Alo Yoga, atsiradimo. Remiantis įvairiomis analitikų ataskaitomis, abu šie prekių ženklai Šiaurės Amerikoje populiarėja tarp sportinių prekių pirkėjų. „Lululemon“ nebūtinai praranda dalį (didžioji dalis pelno gaunama blogo prekės ženklo sąskaita Po šarvais), tačiau investuotojai vis tiek nerimauja dėl to. Teigiama, kad „Lululemon“ sparčiai auga gamindama savo vyriškus drabužius ir tiki, kad gali išlaikyti klientus su savo sparčiai augančia narystės programa (kuri šiuo metu turi 20 mln. narių).
Tarptautinės pajamos yra daug sveikesnės ir šiuo metu kyla kaip raketa. Pajamos už Šiaurės Amerikos ribų, skaičiuojant pastovia valiuta, padidėjo 40% ir per pastaruosius 12 mėnesių pasiekė 2,1 mlrd. Nuo 2020 m. lapkričio mėn. „Lululemon“ tarptautinės pajamos išaugo 47 proc. Kadangi Lululemon tarptautinis segmentas auga tokiose vietose kaip Europa, Australija ir Rytų Azija, tarptautiniam segmentui dar liko ilgas kilimo ir tūpimo takas.
Kokio dydžio gali tapti šis verslas?
Nors „Lululemon“ susiduria su didesne konkurencija Šiaurės Amerikoje, jis vis dar yra vienas iš geriausių prekių ženklų rinkoje ir, atrodo, pasiekia pabėgimo greitį už JAV ir Kanados ribų. Taigi, kokio dydžio šis verslas gali tapti?
„Lululemon“ per pastaruosius 12 mėnesių uždirbo 9,8 mlrd. Nike – didžiausias drabužių prekės ženklas pasaulyje – uždirbo daugiau nei 50 mlrd. Jei „Lululemon“ bus vienas iš kitų pasaulinių drabužių prekių ženklų greta „Nike“ ir „Adidas“, „Lululemon“ turės pakankamai galimybių padvigubinti ar net trigubinti pardavimus. Be to, visa sporto kategorija auga visame pasaulyje, nes žmonės į biurą renkasi patogesnius kostiumus ir mūvi jogos kelnes bei teniso batelius. Tai turėtų būti gera visiems šiems prekių ženklams.
LULU pajamos (TTM) duomenis pateikė YCharts.
Akcijos yra pigios, jei vis dar tikite prekės ženklu
„Lululemon“ atrodo kaip solidus pirkinys, jei manote, kad prekės ženklas yra patvarus ilgą laiką. Šiandien akcijomis prekiaujama kainos ir pelno santykiu (P/E) iš 23, kuris yra žemiau S&P 500 indekso vidurkis 29. Tai vienas žemiausių P/E rodiklių, kuriuo Lululemon prekiavo per pastaruosius metus. Tiesą sakant, nuo 2016 m. akcijos nepasiekė tokio lygio pelno koeficiento.
Istoriškai „Lululemon“ pajamų augimas buvo daug geresnis nei rinkos vidurkis. Tiesą sakant, tai yra vis dar auga greičiau nei rinkos vidurkis, o pardavimų augimas praėjusį ketvirtį viršijo 10%. Šis įspūdingas ir ilgalaikis pajamų augimas kartu su maržos padidėjimu lėmė pelno už akciją (EPS) augimą – pagrindinį ilgalaikio akcijų efektyvumo veiksnį – per pastaruosius 10 metų 650 %.
Akcijomis prekiaujama su nuolaida, o verslas istoriškai greitai padidino savo pajamas. Dėl visų šių priežasčių manau, kad „Lululemon“ yra geras kandidatas į šį kainų diapazoną.
Brettas Schaferis neturi pozicijų nė vienoje iš paminėtų akcijų. „Motley Fool“ turi pozicijas ir rekomenduoja „Lululemon Athletica“ bei „Nike“. „The Motley Fool“ rekomenduoja „Under Armour“ ir rekomenduoja šias parinktis: ilgas 2025 m. sausio mėn. 47,50 USD mokėjimas „Nike“. „Motley Fool“ turi a atskleidimo politika.